Європейські трейдери наростили заповнення резервуарів російським дизелем на тлі наближчення заборони на імпорт нафтопродуктів з росії.

Ці санкції запрацюють 5 лютого, в той час як заборона на імпорт сирої нафти - вже в грудні, пише LB.ua із посиланням на Reuters.

За даними старшого аналітика ринку Памели Мангер, з 1 по 12 листопада завантаження російського дизелю в сховища регіону Амстердам-Роттердам-Антверпен (АРА) зросло на 126% - до 215 000 баррелів на добу.

Цього листопада дизпаливо з росії складало близько 44% від загального імпорту дорожнього пального в Європі порівняно з 33% у жовтні. До повномасштабного вторгнення Європа імпортувала з росії більше 50% дорожнього палива. Хоча зараз цей показник зменшився, росія все ще залишається найбільшим постачальником дизельного палива на континент.

"ЄС повинен буде забезпечити близько 500-600 кб/день дизельного палива, щоб замінити російські обсяги, заміни прийдуть зі США, а також зі сходу від Суеца, насамперед із Близького Сходу та Індії", -повідомив аналітик FGE з ринку нафтопереробки і нафтопродуктів Юджин Лінделл.

Цінове обмеження на імпорт нафти і нафтопродуктів морським шляхом було встановлене шостим пакетом санкцій Європейського Союзу. Це, своєю чергою, викличе складнощі зі страхуванням російських танкерів. Тим часом, Туреччина має намір закрити протоки Босфор та Дарданелли для нафтових танкерів без страховки.

Читайте також Мимо заборон: Як росія продовжує заробляти на морському експорті нафти