Після набуття чинності з 5 грудня нафтового ембарго Євросоюзу росія потребуватиме понад дві сотні танкерів для доставки своєї нафти до третіх країни (зокрема, Китаю, Індії, туреччини), що втричі більше кількості суден, які були задіяні в жовтні.

Як повідомляє ЦТС з посиланням на Порти України, про це пише Bloomberg.

Відзначається, що морські перевезення російської нафти до ЄС вже знизилися і становили приблизно 750 тис. барелів на добу у жовтні. Крім того, рф перекачує близько 520 тис. барелів на добу через нафтопровід "Дружба" до Польщі та Німеччини. Хоча дані постачання не будуть заборонені, обидві європейські країни планують припинити цей імпорт до кінця року.

В пошуку альтернативних ринків збуту країна-агресор змушена буде збільшити флот танкерів через значно довші рейси на азійські ринки.

Восьмий пакет санкцій ЄС забороняє компаніям блоку надавати послуги, включаючи фінансування та страхування, будь-якому судну, що перевозить російську нафту, куплену за ціною, що перевищує поки не встановлений ліміт. Ця заборона супроводжуватиме судно через будь-які наступні зміни назви чи власника, що значно зменшить його вартість. "Це правило, ймовірно, змусить перевозити російську нафту на старих танкерах, наступним власником яких, швидше за все, стане звалище", - вважає аналітик Bloomberg Джуліан Лі.

Зараз росія випробовує коротший шлях до Китаю вздовж свого арктичного узбережжя, але він стане непрохідним у зимові місяці.

Скорочення флоту, на думку західних аналітиків, особливо сильно відчуватиметься у сегменті суден льодового класу, необхідних для перевезення нафти з найбільших російських експортних терміналів на Балтиці.

Раніше повідомлялося, що росія займається створенням "тіньового флоту" нафтових танкерів, які компанії з рф скуповують по всьому світі, щоб за його допомогою обійти нафтове ембарго Євросоюзу.

Читайте також Мимо заборон: Як росія продовжує заробляти на морському експорті нафти