Тег: нефть
З початку 2023 імпорт до Німеччини нафтопродуктів з Індії збільшився більш ніж у 12 разів.
Найбільший виробник нафти в Центральній Азії шукає альтернативу основному експортному трубопроводу через рф.
Приводом для обмеження проходу танкерів з російською нафтою можуть стати питання щодо їх небезпеки або відсутності європейської страховки.
Зробити це країна-агресор планує за два роки.
Українські атаки на російський військовий корабель в порту Новоросійськ і танкер біля Керченської протоки довели вразливість чорноморської торгівлі рф.
У випадку збільшення ризиків в Чорному морі, казахи можуть перенаправити свою нафту до російського порту на Балтиці, що негативно вплине на перевалку в Новоросійську.
Трубопровід побудують за 400 днів.
Компанія Gatik Ship Management із Мумбаї зараз управляє флотом із 4 нафтових танкерів, ще у квітні їх було 42.
Також один такий суднозахід зафіксований до порту в Сполучених Штатах.
В травні, попри заборону ЄС, навіть були зафіксовані заходи до європейських портів танкерів з росії.
Керівництво компанії повернулося до колись припиненого проекту нафтопроводу Одеса-Броди-Плоцьк-Гданськ.
Індія продовжить допомагати рф обходити санкції, непогано на цьому заробляючи.
Американський клуб підтвердив, що більше не страхує судна Gatik.
Планувалося експортувати 120 тис. тонн нафти, проте відвантаження припинили після землетрусів у Туреччині.
Експортери нафтопродуктів країни-агресора вигадують нові схеми для обходу санкцій.
В енергетичному секторі занепокоєні, що дрібні, менш досвідчені трейдери перевозять нафту на довші відстані на старих суднах з невідомим рівнем страхування.
Левова частка сировини була відправлена до країн Азії та Африки.
В березні не було зафіксовано поставок російської сирої нафти безпосередньо до портів країн ЄС.
Після початку російського вторгнення в Україну Індія значно збільшила імпорт російської нафти.
6900 тонн нафти було відправлено з Кашаганського родовища через порт Актау до порту Баку.