У федеральній землі Нижня Саксонія реалізується проект, мета якого полягає у дослідженні можливостей переобладнання маневрових тепловозів, що експлуатуються, для їх переведення з дизельного на водневе паливо.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

У проекті беруть участь компанія Alstom, транспортне підприємство Verkehrsbetriebe Peine-Salzgitter, Технічний університет Брауншвейга, інститут WTZ Roßlau, інститут інженерії поверхні та тонких плівок Fraunhofer IST, що входить до Товариства сприяння прикладним дослідженням імені Фраунгофера, та компанія Robert Bosch Elektro.

Фінансову підтримку проекту в розмірі 1,5 млн євро надала влада Нижньої Саксонії.

Роботи з переобладнання маневрового тепловоза із парку Verkehrsbetriebe Peine-Salzgitter вже активно ведуться.

Проект передбачає використання на маневрових локомотивах двигунів внутрішнього згоряння на водні для скорочення викидів вуглекислого газу, причому їхня ефективність повинна бути не нижчою, ніж у дизеля.

Термін служби маневрових тепловозів становить від 50 до 70 років, щорічно на кожен із них припадають викиди 151 т вуглекислого газу та 4,26 т оксидів азоту. Переобладнання локомотивів у розрахунку на водневе паливо дозволить значно покращити екологічні показники та продовжити термін служби цих машин, заощадивши на радикальному оновленні парку.

Після завершення дослідницького проекту Alstom має намір постачати операторам маневрових тепловозів базовий комплект для їх переобладнання.

У поєднанні з роботами з модернізації локомотивів та їх допуску до експлуатації це сприятиме збереженню та, можливо, навіть збільшенню кількості робочих місць на заводі Alstom у Зальцгіттері, розташованому у Нижній Саксонії.

У недавньому дослідженні можливостей застосування альтернативних технологій тяги для маневрових локомотивів двигуни внутрішнього згоряння на водні розглядалися як один із можливих варіантів відмови від дизельного палива.