Обсяг зернових з України, які надходять до Угорщини залізницею через прикордонний залізничний вузол Захонь має збільшитися завдяки інвестиціям у розмірі 28 млн доларів у модернізацію транскордонного перевалочного вузла.

Про це пише ЦТС з посиланням на Rail.insider.

Зазначається, що за останні тижні пройшли зустрічі міністра промисловості та технологій Угорщини Ласло Палковича та державного секретаря з транспорту того ж міністерства Давида Вітезі з усіма угорськими зацікавленими сторонами (перевалочні термінали, вантажні перевізники, MÁV, зернова асоціація). Крім того, два тижні тому пройшли переговори з керівництвом "Укрзалізниці" у Берліні, за результатами яких угорський уряд обговорив заявку щодо надання необхідних інвестицій у транскордонний перевалочний вузол Захонь.

"Більшість доходів змученої війною країни надходить від експорту сільськогосподарської продукції. Африка та Близький Схід раніше закуповували велику кількість зерна в України, і якщо вони не отримають його зараз через обмежені потужності в Чорному морі, деяким країнам може загрожувати голод. Посуха також змусила Угорщину цього року імпортуватимуть зернові", - зазначив Вітезі.

Роботи на суму 12,4 млрд угорських форинтів включають модернізацію станцій Захонь та Еперешке для збільшення пропускної спроможності.

"Залізнична інфраструктура, логістика та управління персоналом стикаються з величезним викликом через раптовий наплив нових завдань. Польща, Словаччина, Угорщина та Румунія мають зробити все, щоб якнайбільше зерна вивозилося з України залізницею. Збільшення трафіку блокується вагонами широкої колії, які очікують на розвантаження або вже порожніми, або звичайними вагонами, що очікують на завантаження. Деякі напрямки нині непроїзні через десятиліття недовикористання. Наші цілі зараз - це відкриття закритих колій, збільшення їх пропускної спроможності, досягнення швидкості 20-40 км/год на сортувальних станціях та забезпечення безпечних умов праці в нічний час", - підсумував Вітезі.