Австрійська залізнична компанія ÖBB оснастить свої потяги Cityjet із серії Siemens Desiro ML новим програмним забезпеченням, яке дасть змогу переводити їх у так званий режим сну під час відстою.

Про це пише ЦТС з посиланням на Rail.insider.

Запровадити новацію планують до середини наступного року.

За даними ÖBB, потяги стоять на місці у середньому 8 годин на день. Але впродовж цього часу вони не припиняють споживати електроенергію. За попередніми підрахунками, переведення їх у режим сну дасть змогу компанії зекономити 21 тис. кВт·год щодня. Це приблизно стільки ж, скільки споживають 1900 австрійських домогосподарств.

Окрім того, режим сну допоможе вирішити проблему із шумовим забрудненням простору.

Зокрема, зараз під час відстою в потягах продовжують працювати компресори, зауважують фахівці. Їх варто зупиняти. Щоправда, робити цього не будуть, коли надворі стоїть морозна погода, адже зупинка циркуляції такої рідини, як вода, може призвести до виникнення серйозної несправності.

Нове програмне забезпечення планують встановити на 200 потягів.