Українське Дунайське пароплавство навесні запровадило експеримент з перевезень контейнерів, а в травні сформувало перший контейнерний караван у складі самохідного судна "Капітан Ширков" і п’яти барж.
Як пише ЦТС з посиланням на інформацію УДП, після того контейнерні перевезення флотом УДП стали регулярними. За півроку було транспортовано 3298 TEU.
Під контейнерний напрям зараз задіяно 12.
Серед експортних вантажів перевозяться метали, соняшниковий шрот та масло, алкогольні вироби, молоко, деревообробна продукція, горох, зерно насипом.
Імпортні вантажі: електроніка, труби, запчастини до агарної техніки, автомобільні покришки, рис та інші продукти харчування. В рамках Всесвітньої продовольчої програми ООН було перевезено 600 TEU з гуманітарними вантажами.
"Одночасно є питання, які ще доводиться вирішувати. По-перше, це перевантаженість контейнерної перевалки в українських портах, де першочергово оброблюються морські судна, та обмеженість можливостей для накопичення контейнерів. По-друге, це тривалий час оформлення транзитної декларації в Галаці і затримки обробки барж на контейнерному терміналі DP World у Констанці, де навантажувально-розвантажувальні операції часто виконуються без відповідного планування", - відзначив керівник УДП Дмитро Москаленко.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Українське Дунайське пароплавство розглядає можливості кооперації з найбільшими логістичними операторами, які працюють на річці Дунай. Мета такого співробітництва - розбудова комплексних логістичних рішень, які дозволяють компенсувати недоліки всіх працюючих наразі логістичних напрямків.