Українське Дунайське пароплавство розглядає можливості кооперації з найбільшими логістичними операторами, які працюють на річці Дунай. Мета такого співробітництва - розбудова комплексних логістичних рішень, які дозволяють компенсувати недоліки всіх працюючих наразі логістичних напрямків.

Як передає ЦТС, про це розповів в. о. генерального директора Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко. Він також проінформував, що зараз керівництво УДП проводить відповідні перемовини в ряді європейських країн, зокрема, в Румунії, Угорщині та Австрії.

"Перші зустрічі відбулися в Румунії. З цією країною пов’язані два з основних логістичних напрямки морських перевезень. Це канал Суліна та канал Чернавода - порт Констанца.

Потенціал Суліни є обмеженим з причини низької пропускної спроможності. Відкриття гирла Бистре покращило ситуацію - але залишаються питання недостатніх глибин та безпеки судноплавства.

Розвиток логістики через канал Чернавода також має певні складнощі. Це і втрата фактичної вантажомісткості у періоди мілководдя, і затримки флоту, пов’язані з необхідністю використання терміналів порту Констанца.

Таким комплексним рішенням може стати перевалка на рейдових стоянках портів Констанца, Суліна, Усть-Дунайськ та інших. Або за схемою баржа-судно, або за схемою баржа - судно-накопичувач", - заявив Москаленко.

Він додав, що можливість здійснювати перевалку на рейдових стоянках є у великих румунських логістичних операторів. Кооперація з іноземними партнерами дозволила б скоротити часу обороту флоту УДП, через що б збільшилися обсяги перевезень та зросла конкурентоздатність УДП.

Нагадаємо, в липні в інтерв’ю ЦТС Дмитро Москаленко повідомив, що є бачення, щоб УДП було не лише перевізником вантажів Дунаєм, а й стивідорною компанією. Зокрема, планується встановити судновантажні машини, які вантажитимуть із причалу на судно. Орієнтовні обсяги перевалки - 30-40 тис. т на місяць.