Авіакомпанія Delta Air була змушена використати окремий широкофюзеляжний літак Airbus A330, щоб повернути до США 1000 загублених сумок своїх пасажирів з аеропорту Хітроу (Лондон).

Про це з посиланням на Daily Mail пише ЦТС.

Даний рейс виконувався зовсім без пасажирів на борту. Причиною такої масової втрати багажу стали технічні проблеми, які порушили систему обробки багажу Хітроу.

Авіакомпанія підтвердила в середу, що скористалася літаком, який вже був у Лондоні, але збирався летіти назад до Сполучених Штатів без пасажирів через обмеження місткості в Хітроу.

Останніми тижнями головний аеропорт британської столиці охопив багажний хаос після низки збоїв у його автоматизованій системі обробки багажу. Більшість технічних проблем стосується терміналів 2 і 3. Delta літає з терміналу 3.

Фотографії багажного хаосу біля терміналу 2 стали вірусними після того, як у Хітроу не вистачило місця для зберігання затриманих і втрачених сумок. Затриманий багаж також кілька разів зберігався біля терміналу 3. Проблема ускладнюється нестачею персоналу, а також обмеженням місткості вантажних відсіків літаків, що вилітають з аеропорту.

Тож, як тільки випала нагода, Delta знайшла спосіб "репатріювати" велику кількість затриманого багажу за один раз.

"Команда Delta розробила креативне рішення для переміщення затриманого зареєстрованого багажу з Лондона до Хітроу 11 липня після того, як регулярний рейс довелося скасувати через обмеження кількості пасажирів в аеропорту Хітроу", - заявив у середу представник перевізника, що базується в Атланті.

Він додав, що всі сумки зберігались у вантажному відсіку літака, і їх не потрібно було розміщувати в пасажирському салоні, як деякі авіакомпанії використовували для вантажних перевезень під час пандемії.

Це не перший випадок, коли великій авіакомпанії доводиться фрахтувати літак лише для перевезення затриманого багажу. Австралійський авіаперевізник Qantas страждає від проблем із багажем після того, як передав цей сегмент облуговування стороннім компаніям. Наприклад, у квітні Qantas використовував один зі своїх Boeing 787 Dreamliner для транспортування затриманого багажу з Мельбурна в Сідней.

Читайте також Ісландська Icelandair включила до складу екіпажів вантажників через безлад в аеропорту Схіпхол