Игорь Гошовский

Сікорський проти совка: для чого аеропортам присвоюють імена Мнение

Аеропорт "Бориспіль" повинен носити ім'я Ігоря Сікорського. Думаю, у світі будуть дуже здивовані.

Що таке аграрна наддержава Мнение

Стало зрозуміло, що чимало людей не зовсім розуміють, що таке сучасний агробізнес і, що їхні уявлення про це залишилися десь на рівні колгоспу.

Перший геополітичний успіх УЗ Мнение

Завдання держави і УЗ, як державної монополії, полягає у першу чергу у необхідності адекватно реагувати на геополітичні виклики.

Відміна віз для українців і наслідки цього для транспортної галузі України Мнение

Зараз можна почути, що від відміни віз українці виграють лише 35 євро. Втім, це не так. Українці зможуть витрачати значно менше коштів при подорожі і не лише завдяки економії на відкритті візи.

За останні 10 років змінилося 8 міністрів інфраструктури Мнение

Середній термін перебування на посаді складає лише 13 місяців.

Чому ми зупинили опитування про підтримку кандидатів на голову аеропорту "Бориспіль" Мнение

З-поміж кандидатів є той, хто вже займається маніпуляціями. Що він буде робити на займаній посаді? Те ж саме.

Про що говорить нова карта транспортних коридорів Мнение

Головна відмінність полягає тому, що у старій версії через Донбас проходило аж два міжнародні транспортні коридори. Тепер цей регіон більше не числиться перспективним для будівництва міжнародних автомагістралей.

В Одесу потягом за три години? Попит буде Мнение

Будівництво високошвидкісної залізниці Київ-Одеса? Поляки з подібним упоралися рік тому і підраховують прибуток.

Чехи пробивають транспортні коридори в Україну Мнение

За один рік чехи зробили зручнішими авіаційні та залізничні подорожі між Україною, Чехією та Словаччиною.

УЗ як три WIZZ Air, або третина Škoda Auto Мнение

Дослідження надає унікальну можливість легко зрозуміти місце економіки України в центральній Європі та потугу наших компаній.

Правління Deutsche Bahn: жодного залізничника Мнение

В оновленому складі правління найбільшої залізничної компанії ЄС немає жодного випускника залізничного вузу, або людини, що починала свою кар'єру на залізниці.

В УЗ працює 1,4% працездатного населення, чи не забагато? Мнение

Вага перевезеного вантажу у 2014 році, що припадає на одного працівника: на "Укрзалізниці" вона нижча навіть за Росію та Білорусь. В пасажирських перевезеннях - теж.

Чому залізничнику буде важче кардинально реформувати УЗ Мнение

Останні півроку середовище українських залізничників активно педалює мантру про те, що очолювати "Укрзалізницю" повинна виключно людина з профільною залізничною освітою та відповідним досвідом роботи.

Кардинальні зміни у ставленні до перспектив приватної пасажирської залізниці Мнение

Схоже, що уявлення про переваги лібералізації ринку почали перемагати не лише у владних кабінетах, але й у суспільстві.

Роль судоходства в крахе Греции Мнение

Как фундамент греческой экономики так и не бросил спасательный круг своей стране, несмотря на угрозу дефолта.

"Укравтодор" не ліквідовано. ЗМІ ширять дезінформацію Мнение

Вчора ввечері мені зателефонував один із топ-менеджерів крупного банку. Він був дезорієнтований численними публікаціями засобів масової інформації.

6 тисяч доларів – середня зарплата на залізниці в Греції Мнение

Екс-міністр фінансів Греції Стефанос Манос якось заявив, що було б дешевше перевозити всіх пасажирів грецької залізниці на таксі. В Греції немає ні одної приватної компанії з таким рівнем заробітної платні. Те, що інша сторона цієї монети – дефолт, греків не хвилює. Працювати за менше вони не хочуть.

Чому УЗ проти велосипедів? Мнение

У минулому році мені вдалося підняти тему перевезення велосипедів "Укрзалізницею" на зустрічі з одним чиновником, який вважається перспективним реформатором залізниці.

Чому WizzAir втекла з України, а Atlasjet – почала розвиток Мнение

У цих лоукостерів різний поріг чутливості до ризиків

Яка реформа потрібна приміському залізничному сполученню Мнение

Сьогодні вранці я їхав переповненим дизелем Сарни-Рівне. Сидячих місць не було, люди стояли навіть в тамбурах, а це чотири вагони, отже - більше 600 пасажирів. Ділячи тверду лавку з ще трьома дебелими хлопцями, я думав, як міг виникнути такий парадокс, коли потяг переповнений, а рейс збитковий.