Якось у минулому році мені вдалося підняти тему перевезення велосипедів "Укрзалізницею" на зустрічі з одним чиновником, який вважався і вважається досі перспективним реформатором нашої залізниці. Я запропонував переобладнати під перевезення велосипедів по одному-два купе (або плацкартній секції) на кожен з потягів, що курсують у напрямку Карпат та Криму (це було до війни). Пояснив, що зробивши це, УЗ зможе запустити піар-кампанію про реальні зміни в якості сервісу та знайти прихильність у чималої велоспільноти і туристів загалом.
Чиновник взяв листочок паперу і почав малювати мені формули розрахунків з яких випливає, що для УЗ це не вигідно. Не буду вдаватися у деталі цих розрахунків, але вони мені видалися непереконливими, адже не враховували ефект покращення іміджу і наявність нового сервісу. Головний висновок який я почерпнув з цієї розмови – очікувати сервісу від УЗ нам доведеться ще довго. Там просто не розуміють навіщо рухатися у цьому напрямку, адже, кому треба, той і в товарному вагоні поїде за відсутності альтернативи.
Втім, ЦТС буде й надалі акцентувати на темі сервісу УЗ. І до Велодня ми підготували матеріал про те, як перевозять велосипеди на залізницях у різних країнах світу.