Игорь Гошовский

8 запитань до кандидата на голову УЗ Мнение

Програмами трьох фіналістів конкурсу з заміщення посади генерального директора УЗ – це набір аж занадто загальних фраз, які ні про що не говорять.

Прохасько про те, чому у нас погані дороги Мнение

Прозаїк Тарас Прохасько в колонці "Галицькому кореспонденту" пояснив, чому в Україні погані дороги і вони не можуть бути кращими. Текст вартий перепорсту.

Чому дорога Київ-Хмельницький-Яремча вигідно окупиться Мнение

Зараз з Києва на Івано-Франківськ і далі на Буковель їдуть переважно великим гаком через Львів і Стрий (це 800 км, при чому тільки 600 з них гарної якості, а далі - жах).

Победа русской коррупции в Северной Корее Мнение

Россия в рамках проекта "Победа" собирается инвестировать 25 млрд долларов в железные дороги КНДР. Осваивать ресурсы будет профи распила в особо крупных размерах

Шанс для УЗ: подорожувати швидкісними потягами стало вигідніше, ніж автомобілем Мнение

Відтепер подорожі удвох з Києва до Львова та Харкова вигідніше здійснювати швидкісними потягами, ніж авто.

Какие транспортные активы России попали под санкции Мнение

"Уралвагонзавод", два порта в Крыму, Керченская паромная переправа, крупный оператор железнодорожных цистерн – все эти российские активы теперь в западном "черном списке". Украинцам же более интересно узнать, когда под санкции попадет летающий в Крым "Аэрофлот".

Платна дорога в Україні. Як платити і де їхати Мнение

Яку систему мала б обрати Україна у випадку запровадження платних доріг? В Європі існує декілька успішно працюючих варіантів.

Почему аэропорты Крыма останутся без авиасообщения Мнение

Международная организация гражданской авиации (ICAO) запрещает пассажирским самолетам совершать полеты в аэропорты непризнанных республик.

Удар под дых: как оккупация Крыма повлияет на украинские порты Мнение

24% всей перевалки: «транспортная составляющая крымской авантюры России. В прямой зоне риска – порты Крыма, но проблемы возникнут и у азовских гаваней из-за потери контроля над керченским проливом. Наиболее чувствительным будет влияние на грузопотоки металлургической отрасли.

Dreamliner и Pendolino: почему на крутых брендах не всегда выедешь Мнение

Покупка самолетов Dreamliner уже фактически добила национального авиаперевозчика Польши LOT. Теперь многие ожидают, как составы высокоскоростного поезда Pendolino c финансовой точки зрения раздавят пассажирского железнодорожного оператора PKP Intercity.

2 октября. Картина дня Мнение

РЖД объясняет "ад в Химках", Минагропрод "сливает" тайны пекинского двора, супер-порты как фактор личных амбиций в Грузии и как Европа давит на МАУ

18 сентября. Картина дня Мнение

Могилев отбивает китайцев у Бахматюка, Жеваго породнился с Glencore, Hyundai дает надежду стать как Словакия, Ryanair смотрит на нас.

Фермерство - це не вигідно? Загляньте в їх гаражі. Мнение

Прості фермери з Полтавщини змагаються поміж собою у кількості тракторів New Holland та купують Ferrari, щоб милуватися ним у гаражі (бо відповідних доріг ж там немає).

За ремонт доріг мають платити фури Мнение

Фури розбивають дороги, але за ремонт платимо ми, а не їх власники.

Коли останній рейс "спринтера мерседес" Мнение

Адміністративне рішення про 150 км зону є нічим іншим як зачисткою вигідного поля від конкурентів на догоду кільком, але крупним гравцям.

Потяги Хюндай та євроінтеграція Мнение

Наш epic fail з корейськими Хюндаями та багатостраждальний китайський "Повітряний експрес" в Бориспіль – це один із прикладів куди ми прийдемо, якщо євроінтеграція буде знята з порядку денного.

Тарифи "Укрзалізниці" стимулюють переходити кордони пішки Мнение

Поїздка у Польщу мені обійшлася у 5 разів дешевше, ніж якби це було прямим потягом.

Наверх