Ознайомився з програмами трьох фіналістів конкурсу з заміщення посади генерального директора УЗ. Очевидно, що конкурсна комісія визначала фіналістів не через вивчення цих текстів, тому що в усіх варіантах – це набір аж занадто загальних фраз, які ні про що не говорять.
Трапляються і зовсім кумедні випадки, як от у Даніеля Валка (можливо труднощі з перекладом): "В якості нового Генерального директора я буду подорожувати і зустрічатися з усіма керівниками, які звітуватимуть переді мною, переважно в їх офісах і їх середовищі. В першу чергу – з менеджерами 6 регіональних залізничних доріг".
Ми хотіли на порталі намалювати інфографіку, де порівняти плани кандидатів-фіналістів щодо реформування УЗ. Нажаль, з опублікованих на сайті Мінінфраструктури дописів кандидатів це зробити не можливо. Тому ми звернемося до кожного фіналіста з однаковими запитаннями на які дати відповідь , ми вважаємо, вони зобов'язані. Інакше доведеться констатувати, що ми обираємо чергового кота в мішку.
Корпоратизація УЗ (так, ні, терміни)
Приватизація УЗ (так, ні, при яких умовах)
Допуск приватних локомотивів до інфраструктури (так, ні, коли, при яких умовах)
Дотування пасажирських перевезень (джерела, план реформи)
Модернізація рухомого складу та інфраструктура (джерело ресурсів)
Пропозиції по зміні тарифів та системи тарифоутворення.
Як плануєте різати затрати, по яким напрямках?
Оптимізація штату (так, ні)