За десять років в Україні змінилося 8 міністрів інфраструктури (до 2010-го року - транспорту). Середній термін перебування на посаді складає лише 13 місяців. Втім, цей показник насправді нижчий, адже похибку вносить довгожитель Борис Колесніков, який рулив міністерством аж(!) 24 місяці.
Євген Червоненко - 9 місяців
Віктор Бондар - 10 місяців
Йосип Вінський - 18 місяців
Костянтин Єфименко - 9 місяців
Борис Колесников - 24 місяці
Володимир Козак - 14 місяців
Максим Бурбак - 10 місяців
Андрій Пивоварський - 12 місяців.
Тобто Андрій Пивоварський недотягнув до середнього показника лише один місяць.
Для порівняння в Росії за останні десять років міністерство транспорту очолювало лише дві людини. З 2004 по 2012 рік Ігор Левітін, а останні три роки – Максим Соколов.
Україна у цьому плані більше подібна до Польщі, де за останні 11 років змінилося шість міністрів інфраструктури. Втім, середній термін перебування польських міністрів цього сектору економіки суттєво вищий за український – 22 місяці.
Чи є термін у 13 місяців достатнім для того, щоб чиновник ефективно втілив державні інтереси в секторі розбудови інфраструктури? Лише у випадку незмінності курсу реформ і спадковості проектів. Нам залишається сподіватися, що новий міністр інфраструктури не витрачатиме половину зі своїх 13 місяців на вникання у справи.