Транспортна компанія Appenzeller Bahnen подала в серпні заявку до швейцарського Федерального управління транспорту на дозвіл на проектування та будівництво повністю автоматизованої зубчастої залізниці Райнек-Вальценхаузен.

Як пише ЦТС з посиланням на Appenzeller Bahnen, будівництво нової залізниці протяжністю 2 км має розпочатися наприкінці 2026 року та триватиме приблизно рік. Для цього нині діюча залізниця буде закрита і на період будівельних робіт її замінять автобуси.

Нова залізниця буде повністю автоматизованою та передбачатиме курсування поїздів без машиністів. Рухомий склад поставить компанія Stadler, контракт з якою було укладено ще в 2022 році. Вагони обладнають системою керування поїздами CBTC від Stadler.

Головною особливістю нових вагонів буде велике панорамне вікно, що виходитиме в бік долини, з якого відкриватиметься вид на Боденське озеро. На численні прохання пасажирів, новий транспортний засіб знову буде оснащений звичними дерев'яними сидіннями. Завдяки широкому входу та великому паркувальному простору, користувачі інвалідних візків зможуть користуватися ним без сторонньої допомоги.

539841426_1360088259457606_7552486971241752508_n

Оновлена лінія стане першою в світі повністю автоматизованою гірською зубчастою залізницею.

І хоча загалом повністю автоматизовані залізниці вже існують у тунелях або в закритих колійних системах, проте залізниця на лінії Райнек-Вальценхаузен буде повністю автоматизованою залізницею між населеними пунктами, що працює у відкритій системі на відкритому "полі".

539630703_1360088292790936_3726157473050048445_n