Тег: Stadler
На початковому етапі локомотиви курсуватимуть у Швейцарії, Німеччині та Австрії.
Новий рейковий автобус розрахований на обслуговування маршрутів, що включають неелектрифіковані ділянки.
Показник склав 27 млрд швейцарських франків.
За пів року до початку повномасштабної війни місто отримало вагон для тестування.
Knorr-Bremse бере на себе зобов'язання з технічного обслуговування та ремонту гальмівних систем рухомого складу від Stadler.
Відповідно до закону Buy America поїзди будуть побудовані в США.
Збиратимуть їх на заводі в Швейцарії.
Новий рухомий склад приходить на зміну дизель-поїздам та дозволить виключити викиди приблизно 26 тис. т вуглекислого газу щорічно.
Двохвагонний Flirt H2 включає проміжну секцію з силовим обладнанням, де розміщені паливні елементи та резервуари з воднем.
Нові трисекційні вагони трамвая Tango NF3 завдовжки 31 м та шириною 2,4 мм розраховані на перевезення 180 пасажирів.
Швейцарська компанія і раніше заявляла, що не планує позбуватися свого активу в білорусі.
Акумуляторні батареї потягів заряджатимуться під час руху поїзда під контактною мережею.
Потяги курсуватимуть на мережі Circumvesuviana біля гори Везувій.
Поповнення парку рухомого складу заплановане на 2026 рік.
Литва буде другою з країн Балтії, де курсуватимуть електропоїзди Flirt виробництва Stadler.
Потяги використовуватимуть комбінований тяговий привід із живленням від контактної мережі на електрифікованих ділянках та дизель на неелектрифікованих.
Двоповерхові поїзди будівництва Stadler з'являться у країні вперше.
Компанія інвестує у будівництво депо близько 30 млн євро.
Він був спеціально розроблений відповідно до вимог національного оператора VR, зокрема з огляду на колію 1524 мм і температуру до -40 ºC.
Швейцарський виробник рухомого складу буде співпрацювати з компанією, як виготовляє автобуси.