Компанія Stadler не зможе вийти на заплановані показники за підсумками 2024 року через проблеми зі своїми та партнерськими виробничими майданчиками, зумовленими погодними катаклізмами в Європі. Про це було оголошено на позаплановій прес-конференції 14 листопада 2024 року.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
На заводі Stadler у Валенсії зайнято близько 3000 працівників. Ніхто з них не загинув під час катастрофічної повені наприкінці жовтня 2024 року, проте приблизно 400 співробітників все ще не можуть дістатися підприємства через перекриття доріг і зупинення роботи громадського транспорту.
У зоні повені опинилися складські приміщення Stadler у Валенсії за межами підприємства.
Виробничі майданчики та склади 30 постачальників Stadler зруйновано або затоплено. Внаслідок цього частина виробничих завдань 2024 року перенесено на наступний рік, постачання рухомого складу із заводу у Валенсії поки що зупинено.
Ще одна природна катастрофа сталася наприкінці червня 2024 року у Швейцарії, де внаслідок повені було затоплено підприємство компанії Constellium у Валі. В результаті стали непридатними призначені для Stadler алюмінієві панелі загальною масою 800 т. Відновити виробництво та розпочати постачання таких панелей для кузовів вагонів компанії Constellium вдалося лише наприкінці жовтня 2024 року. Очікується, що усунути затримки з постачанням продукції для Stadler вийде лише до кінця серпня 2025 року.
У вересні 2024 року інтенсивний дощ спричинив прорив дамби в Дюрнрорі (Австрія) та затоплення пусконалагоджувального підприємства Stadler, що призвело до втрати нового двоповерхового електропоїзда сімейства KISS, призначеного для Федеральних залізниць Австрії (ÖBB). Загалом на цьому майданчику було 10 таких поїздів KISS.