Тег: Швейцария
Пасажирські поїзди курсують тунелем в обидві сторони з півгодинним інтервалом.
На лінії Seetalbahn максимальна ширина рухомого складу обмежена 2700 мм, оскільки вона раніше призначалася для трамвая.
Стародавню вазу археологічної культури Кукутень-Трипілля доби енеоліту вилучили з міжнародного поштового відправлення.
Щоб затримки німецьких поїздів не впливали на швейцарську мережу, поїзди, які значно запізнюються, зупиняють на кордоні і розвертають назад.
Трамваї мають прибути у Львів до кінця літа 2024 року.
Нова угода передбачає відновлення залізничної інфраструктури у напрямку портів та Транс’європейської транспортної мережі.
Таким чином, до теперішнього часу для Цюріха замовлено в цілому 122 трамваї Flexity.
В авіакомпанії вірять в потенціал українського ринку, але вже після війни.
Раніше швейцарці планували направити ці вагони до Сербії.
У кожному чотиривагонному поїзді - 146 місць для сидіння.
Довжина конструкції складає 240 метрів, у ній десятки сегментів та 96 коліс, а важить міст 1250 тонн.
Пристрій має забезпечити безпеку пішоходів, у випадку наїзду на них трамваю.
Завдяки зростанню пасажиропотоку дохід у секторі далеких сполучень становив 3,7 млрд швейцарських франків.
Збиратимуть їх на заводі в Швейцарії.
Планується, що перші шість трамваїв TINA розпочнуть перевезення пасажирів наприкінці серпня 2024 року.
Вагони мають прибути в Україну до кінця літа 2024 року.
До п'яти найбільш недружніх до пасажирів віднесено німецькі станції Ессен, Берлін-Осткройц, Берлін-Зоологічний сад, Мюнхен-Пазинг і Бремен.
Використання вертольота для перевезень пасажирів збільшить витрати на проект ремонту фунікулера на 30 тис. швейцарських франків.
Зараз на ремонті тунелю безперервно зайнято до 80 співробітників SBB та інших організацій, а роботи ведуться цілодобово в три зміни.
Автомобілі буде розподілено між пожежними частинами, де є брак спеціалізованої техніки або які стикаються із високим навантаженням.