Один із заводів "Укрзалізниці" цього літа провів модернізацію процесу виготовлення прогонових балок довжиною 27 метрів. Саме такі конструкції використовуються для будівництва мостів та, зокрема, будуть застосовані під час капітального ремонту в Київській області.

Як пише ЦТС, про це повідомив член правління "Укрзалізниці", відповідальний за напрям "Ремонт і виробництво" Євген Шрамко. 

Завдяки вдосконаленню металевих форм, виготовленню нової силової рами та адаптації натяжної станції вдалося скоротити термін виготовлення однієї балки з майже місяця до 1-1,5 тижня.

"Фахівці також розробили спеціальну конструкцію натяжного гвинта. Це інженерне рішення дозволило значно підвищити точність, надійність та стабільність усього процесу", - зазначив Шрамко.

Окрім 27-метрових балок, підприємство продовжує виготовляти й інші типорозміри, зокрема, 2,95×16,5 м та 4×16,5 м - для реалізації різнопланових інфраструктурних проєктів.