Порт Антверпен-Брюгге розпочав роботи над великим проектом електрифікації, щоб забезпечити берегове живлення круїзних суден до 2027 року, пише ЦТС.
Круїзний термінал Zweedse Kaai буде пропонувати підключення до берегового електропостачання для двох суден одночасно з початку 2027 року, за три роки до того, як берегове електропостачання стане обов'язковим у Європі згідно з правилами FuelEU.
Зараз термінал використовує дизельні генератори для виробництва електроенергії для всіх суден на причалах в портах, на що припадає близько п'яти відсотків викидів вуглекислого газу.
"Берегова електростанція дозволить нам скоротити викиди на круїзному терміналі до нуля, забезпечуючи при цьому комфортні умови для пасажирів, екіпажів та місцевих жителів", – сказав Роб Смітс, головний операційний директор порту Антверпен-Брюгге.
Встановлення фінансується за рахунок 3,1 млн євро від Європейської комісії та 830 000 євро від фламандського уряду.
Встановлення берегового електропостачання є частиною ширшого проекту реконструкції терміналу Zweedse Kaai, який також включатиме будівництво нової будівлі терміналу з посадковими трапами та системою акумуляторів, а також перепланування частини причалу під зелену зону.
Також є плани щодо встановлення іншої берегової системи електропостачання. Порт сподівається досягти кліматичної нейтральності до 2050 року та інвестує в альтернативне паливо для буксирів, додаткову електрифікацію, енергоефективні будови та проекти циркулярної економіки.