На південному заході Франції в комуні Маршепрім LISEA - приватний оператор інфраструктури високошвидкісної лінії Sud Europe Atlantique розпочав будівництво центру з технічного обслуговування пасажирських поїздів і локомотивів, що дозволить збільшити обсяг пропонованих перевізних послуг у цьому коридорі, пише ЦТС.

За даними оператора, в даний час використовується менше 50% наявної пропускної здатності цієї високошвидкісної магістралі.

Нестача потужності наявних підприємств з обслуговування поїздів обмежує пропозицію нових послуг для конкуренції з національним оператором SNCF Voyageurs. 

Після проведення відповідних досліджень оператор LISEA, що входить до складу холдингу VINCI Concessions, прийняв рішення про будівництво власного депо, відкритого для різних перевізників, включаючи приватних.

Проект вартістю 200 млн євро компанія фінансує з власних джерел.

Центр розміститься на ділянці площею 14 га в 20 км від Бордо. Цехи загальною площею 28 тис. м² розраховані на обслуговування і ремонт до 40 поїздів всіх типів - від високошвидкісних до міжміських і регіональних, а також локомотивів робочих поїздів. 

Будівельні роботи виконає компанія Colas, зв'язок з мережею забезпечить національний оператор залізничної інфраструктури SNCF Réseau.

Відкриття депо заплановано на 2028 рік.

Першим користувачем його послуг стане приватний оператор Proxima, який у жовтні 2024 року замовив у компанії Alstom 12 високошвидкісних двоповерхових поїздів сімейства Avelia Horizon для здійснення перевезень під брендом Velvet.