Британський оператор GB Railfreight (GBRf) продемонстрував у Пітерборо, де знаходиться його центральний офіс, новий гібридний локомотив серії 99. Контракт на поставку 30 таких локомотивів був підписаний лізинговою компанією Beacon Rail Leasing та оператором GBRf з компанією-виробником Stadler у травні, пише ЦТС.
Інвестиції GB Railfreight у новий тяговий рухомий склад оцінюються у 150 млн фунтів стерлінгів (173,3 млн євро).
Локомотив, розрахований на швидкість руху 120 км/год, створений на основі конструктивної платформи EURODUAL.
Він може працювати від контактної мережі змінного струму напругою 25 кВ, а також оснащений дизелем виробництва компанії Cummins за рівнем шкідливих викидів відповідним вимогам європейського стандарту Stage V.
Вперше офіційно цей локомотив був показаний компанією Stadler на виставці InnoTrans 2024. У січні 2025 року із заводу компанії Stadler у Валенсії він вирушив до Велім (Чехія) для проведення випробувань перед тим, як отримати допуск до експлуатації, а в червні 2025 року прибув до британського порту Брістоль.
Відповідно до підписаної у квітні 2023 року угоди компанія Stadler протягом 16 років обслуговуватиме всі 30 локомотивів після введення їх в експлуатацію GB Railfreight.