Польський регулятор у галузі залізничного транспорту Urząd Transportu Kolejowego (UTK) ухвалив рішення про надання права на перевезення для операторів RegioJet, FlixTrain, Koleje Dolnośląskie, Koleje Wielkopolskie, Koleje Mazowieckie і SKPL Cargo, пише ЦТС.

Чеський оператор RegioJet отримав дозвіл на перевезення пасажирів у період з 15 грудня 2030 року до 8 грудня 2035 року за маршрутом Краків-Плашув - Варшава - Гданськ-Головний.

Оператор планує ввести в обіг до семи пар щоденних поїздів у складі локомотива Traxx MS або Vectron і 6 - 10 вагонів.

Німецький оператор FlixTrain отримав право на курсування двох пар поїздів щоденно за транскордонним маршрутом Варшава - Берлін на період з 14 грудня 2025 року по 14 грудня 2030 року.

Пасажирський підрозділ оператора SKPL Cargo допущено для виконання транскордонних перевезень між Варшавою та українським Ковелем через Дорогуськ у районі польсько-українського кордону на період з 8 травня 2025 року до 14 грудня 2029 року.

Щодня курсуватиме щонайменше одна пара поїздів із сімома зупинками.

Оператор планує використовувати дизель-поїзди SN84 і SN85.

З 1 січня 2031 року до 31 грудня 2035 року SKPL Cargo розраховує ввести в обіг до 16 пар електропоїздів FLIRT та/або Mireo між Вроцлавом і Познанню як доповнення до перевезень, що виконуються за контрактами на соціально необхідні послуги (PSO) у Нижньосілезькому та Великопольському воєводствах.

Польський регіональний оператор Koleje Mazowieckie отримав дозвіл на перевезення з Варшави до міста Устка в Поморському воєводстві через Гданськ і Слупськ. Заплановано чотири пари щоденних поїздів, ведених електровозами EU47.

Ще один польський оператор Koleje Wielkopolskie отримав дозвіл на обслуговування трьох маршрутів: Познань - Колобжег, Познань - Свіноуйсьце і Вроцлав - Варшава.

Також за маршрутом Вроцлав - Варшава зможе виконувати перевезення інший польський оператор - Koleje Dolnośląskie.

З 2016 року регулятором UTK було винесено понад 180 рішень про допуск на виконання перевезень, з яких понад 90 % виявилися позитивними. Тільки приблизно в 6% випадків заявникам було відмовлено в наданні ниток графіка.