Відповідно до повідомлення генерального директорату з торговельного судноплавства Індії (DGS) всім суднам під індійським та іноземними прапорами, що заходять у порти країни або курсують через індійські води, передбачається мати дійсний сертифікат страхування P&I.
Як пише ЦТС, про це повідомляється на сайті компанії GAC India, що надає послуги агентування суден.
Як зазначено у повідомленні генерального директорату, це пов'язано з випадками, коли страховики P&I відмовлялися відшкодовувати збитки за позовами про забруднення суднами, які мають недійсні сертифікати страхування P&I.
У документі йдеться, що страховка P&I має покривати втрату та пошкодження вантажу, збитки від забруднення нафтопродуктами та іншими небезпечними речовинами, підйом затонулих суден, видалення їх після зіткнення.
У порту Сікка влада наполягає на тому, щоб усі судна мали сертифікат P&I, в якому було б зазначено пункт про видалення суден, що затонули або зіткнулися, а також про ліквідацію нафторозливу.