Авіакомпанія American Airlines запускає у продаж квитки на далекі рейси з новими кріслами бізнес-класу Flagship Suite. Ці приватні люкси з розсувними дверцятами, в яких крісла розкладаються в горизонтальне ліжко.
Про це пише ЦТС з посиланням на Avianews.
Поки що новий продукт доступний на двох літаках Boeing 787-9. American Airlines почне їх використовувати з 5 червня для польотів спочатку з Чикаго до Лос-Анджелеса та Лондона, а потім з Філадельфії до Лондона та Цюріха.
Кожен новий Boeing 787-9 обладнаний 51 люксом Flagship Suite. "Кожна деталь нового Boeing 787-9 розроблена з урахуванням високого рівня комфорту та стилю, - зазначила директор з обслуговування клієнтів American Airlines Хезер Гарбоден. - Ми хочемо, щоб подорож стала незабутньою вже з моменту бронювання квитка".
Крім люксів на борту, клієнти American Airlines, які купили квитки в Flagship Suite, можуть розраховувати на спеціальний сервіс на землі та в повітрі. Він включає пріоритетні реєстрацію, огляд та посадку, доступ до бізнес-залів очікування, а також бортове харчування з преміальними винами, розкішні набори для відпочинку та постільні речі.
До 2029 року American Airlines планує поповнити флот 30 новими лайнерами Boeing 787-9. Це значно розширить преміум-пропозицію - кількість крісел бізнес- та преміум-економ класу у мережі американської авіакомпанії зросте на 50%.
Люкси з підвищеною приватністю з розсувними дверцятами стали новим стандартом у бізнес-класі та поступово встановлюються великими авіакомпаніями по всьому світу. Два десятиліття тому подібним стандартом для бізнес-класу стали крісла, які розкладаються у горизонтальне ліжко.