Портовий підрозділ групи Maersk APM Terminals придбав компанію Panama Canal Railway Company (PCRC), яка управляє 76-кілометровою залізницею, що йде паралельно до Панамського каналу і з'єднує між собою морські порти з двох його сторін
Про це пише ЦТС з посиланням на Bloomberg.
"Залізнична компанія Панамського каналу представляє привабливу інфраструктурну інвестицію в регіоні, пов’язану з нашими основними послугами інтермодальних контейнерних перевезень", - сказав Кейт Свендсен, генеральний директор APM Terminals.
В компанії не розкрили, скільки отримали від продажу 76-кілометрової залізниці, що проходить уздовж водного шляху, що з'єднує Атлантичний і Тихий океани.
Дохід від залізниці, як повідомляється, становить 77 млн доларів, а прибуток EBITDA - 36 млн доларів на рік.
APM Terminals був клієнтом Panama Canal Railway Company. Минулого року під час сильної посухи Панамський канал майже вдвічі скоротив щоденну кількість транзиту суден, і у зв'язку з цим Maersk використовував залізницю як сполучну ланку на своєму сервісі Oceania-Americas OC1. На цьому сервісі суду Maersk вивантажували контейнери в порту Бальбоа, а потім їх везли залізницею до порту Крістобаль для подальшого відправлення до Північної Америки.