Доки триває відновлення роботи ІТ-систем після кібератаки "Укрзалізниця" перейшла на паперовий документообіг. За словами заступника директора департаменту технології перевезень та комерційної роботи УЗ Валерія Ткачова, це стосується і вантажного сектору.

Для відправлення вантажу чи порожніх вагонів відправник має сформувати у паперовому вигляді перевізний документ та надати його до товарної контори на станції відправлення, передає ЦТС із посиланням на Rail.insider.

За відсутності товарної контори документи приймає ДС або його в. о. На станціях мають бути у наявності порожні бланки залізничних накладних або в електронному вигляді зразки бланків, вони будуть надаватися відправникам для заповнення.

За словами Ткачова, працівники УЗ на місцях отримали відповідні інструкції щодо роботи. "Оформлення документів станційної, комерційної і вагонної звітності, зокрема, але не виключно, пам’яток ф. ГУ-45, повідомлень про закінчення вантажних операцій з вагонами, відомостей плати ф. ГУ-46 (а, к), перевізних документів, накопичувальних карток ф. ФДУ-92, натурних листів ф. ДУ-1, станційних журналів та книг, обліково-звітних форм вагонного господарства (ВУ-23, ВУ-26, ВУ-36, ВУ-20, ВУ-19, ВУ-35 тощо), попереджень форми ДУ-61 та інших документів, здійснюватимуть у паперовому вигляді", - повідомив він. Після відновлення стабільної роботи інформаційних систем, документи знову  оформлятимуть у електронному вигляді.

За словами представника УЗ, відправникам вантажів необхідно заповнити лише перевізний документ (залізнична накладна).

Онлайн-системи "Укрзалізниці" зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та продовжується зараз.