Міністерство транспорту Чехії оприлюднило результати техніко-економічного обґрунтування реконструкції станційного комплексу головного вокзалу Праги. З трьох варіантів перевагу віддано будівництву дворівневої станції під вокзалом, що обслуговується двома двоколійними тунелями з чотирма підземними станціями.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette

ТЕО виконано на замовлення оператора інфраструктури залізниць Чехії Správa železnic (SŽ) з урахуванням перспектив зростання обсягів пасажирських перевезень у столичному регіоні найближчими роками.

За вибраним варіантом тунелі завдовжки 10,6 км пройдуть один під одним через підземну станцію, кожен на своєму рівні. Тунелі з розрахунковою пропускною спроможністю 16 пар поїздів/годину розділять місцеві поїзди та далекого прямування.

Розглядалися три базові варіанти з двома модифікаціями одного з них. Перший з відхилених базових варіантів передбачав будівництво двох підземних станцій із чотириколійним тунелем між ними. Другий - спорудження однієї станції. Варіант із двома тунелями та п'ятьма новими станціями у центральних районах Праги обраний як покращуючий пішохідну та транспортну доступність для більшої кількості мешканців столиці.

Вартість проекту оцінюється в 185 млрд чешських крон (близько 7,66 млрд доларів.)