Французький уряд замовив будівництво інноваційного морського патрульного судна, для руху якого використовується гібридна силова установка та вітрильний рушій. Для цього укладено контракт із консорціумом Socarenam-Mauric на проектування та будівництво морського патрульного судна зі зниженим впливом на навколишнє середовище, повідомляє ЦТС із посиланням на інформацію прес-служби Mauric.

Патрульне судно, оснащене гібридною силовою установкою з допоміжним вітрорушієм, розроблять та збудують у Франції. Консорціум компаній Socarenam та Mauric підписав відповідний контракт за підсумками відкритого тендеру.

Будівництво буде повністю здійснено на верфі Socarenam у Булоні-сюр-Мер, а доставка судна запланована на другу половину 2027 року. Вказується, що цей проект сприятиме підтримці та розвитку французької військово-морської промисловості та створенню робочих місць.

Судно розраховане на екіпаж у кількості 16 осіб і ще на 4 особи спеціального персоналу. Воно зможе працювати в автономному режимі протягом 12 днів і перебувати в морі до 200 днів на рік. Його довжина буде 53,70 м. Корпус планують виготовити зі сталі й використати алюмінієву надбудову. Судно оснастять дизельно-електричною гібридною системою з вітровим двигуном, що дозволить йому розвивати максимальну швидкість до 17 вузлів. При цьому дальність плавання характеризують показником у 3,6 тисяч миль за швидкості 12 вузлів. Судно буде обладнане двома напівжорсткими човнами, довжиною 6,50 метрів і заявленою швидкістю до 35 вузлів.

Операційна зона судна окреслюється Біскайською затокою. Воно здійснюватиме контроль за морським рибальством у територіальних водах Франції, а також допоможе вести спостереження за рівнем забруднення та контролювати навігацію. Його зможуть задіювати для надання допомоги потерпілим під час стихійного лиха тощо.