Перший потяг великої місткості, виготовлений компанією Alstom у Барселоні для мережі Rodalies, увійшов у фазу випробувань, а сертифікацію очікують завершити вже цього року. Про це повідомляє ЦТС, посилаючись на RAIL MARKET.
Після схвалення, планується розпочати експлуатацію поїздів у 2026 році, а далі - триватиме їх серійне виробництво за контрактом.
Випуск цих поїздів є частиною ширшого плану оновлення парку за участю трьох виробників: Alstom, Stadler і CAF. Контракт Alstom найбільший в історії іспанської залізниці, включає 201 потяг на суму 1,8 мільярда євро. Додаткові контракти з Stadler і CAF передбачають поставку 79 і понад 130 одиниць відповідно приблизно по 1 мільярду євро кожен.
Поставки відбуватимуться поступово - йдеться про три-чотири одиниці на місяць лише від Alstom. Комбіновані контракти передбачають виділення 101 одиниці для Каталонії, що включає 69 поїздів для мережі Rodalies (приміські та регіональні поїзди в Каталонії) і 32 - для маршрутів середньої відстані.
Нові потяги Rodalies, позначені як серія 452, були розроблені з акцентом на збільшення місткості та ефективності експлуатації. Кожен поїзд може вмістити до 905 пасажирів і має ширші двері та тамбури, щоб мінімізувати час посадки та висадки. Конфігурації включатимуть як одноповерхові, так і двоповерхові вагони з параметрами масштабованості, які дозволять коригувати довжину потяга залежно від попиту.
Ці поїзди включають передові технології, такі як системи сигналізації ERTMS, резервне кондиціонування повітря, світлодіодне освітлення та бортові системи інформації для пасажирів. Вони обладнані для підтримки універсальної доступності, з такими функціями, як доступ на рівні платформи, місця для інвалідних візків, велосипедів і багажу, а також складні сидіння в періоди пік. Сучасні зручності, такі як Wi-Fi, розетки, USB-порти та система дистанційної діагностики також включені.
Нині проводяться випробування систем безпеки, зчеплення, гальмування, сигналізації, які забезпечують відповідність вимогам експлуатації. Після сертифікації Alstom розпочне серійне виробництво решти 198 одиниць. Очікується, що запуск цих поїздів сприятиме покращенню пропускної здатності та надійності послуг для користувачів приміських поїздів по всій Іспанії.
Раніше повідомлялося про те, що компанія Alstom представила дизайн одноповерхового електропоїзда на основі конструктивної платформи Coradia Stream для іспанського оператора Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC). Поїзди планується використовувати у швидкісному сполученні між Барселоною та аеропортом Барселона - Ель-Прат імені Жозепа Таррадельяса по новій лінії, яка відкриється у 2026 році.