Протягом перших 12 діб січня 2025 року фіксується збільшення передачі зерна на кордоні з Польщею. Про це повідомляє заступник директора Департаменту комерційної роботи Укрзалізниці Валерій Ткачов, передає ЦТС.
У поширеній ним інформації про ситуацію з передачею зернових вантажів на західних прикордонних переходах станом на 13 січня 2025 року, йдеться про те, що показники середньодобової передачі вагонів із зерном на прикордонних переходах з Польщею становлять 48,0 ваг/добу. Це плюс 10,25 вагонів на добу або 27,15 %, порівняно з груднем 2024 року. У тому числі передача колією 1520 мм складає -19,58 ваг/добу, а колією 1435 мм - 28,42 ваг/добу.
Натомість, на переході з Румунією фіксуються такі показники - 3,67 ваг/добу (мінус 1,43 ваг/добу або - 28,04% до грудня 2024 року). Колією 1520 мм передавали 1,0 ваг/добу, а 1435 мм- 2,67 ваг/добу. Обсяги передачі зерна на цьому кордоні з початку січня суттєво зменшились, зауважує Ткачов. Так само зменшилися вони і на кордоні з Угорщиною - 32,5 ваг/добу, що становить мінус 9,56 ваг/добу або на 22,73 % менше, порівняно з груднем 2024 року. Колією 1520 мм передано на 2,58 ваг/добу менше, а 1435 мм -на 29,92 ваг/добу. Скоротилися показники і на прикордонних переходах із Словаччиною - 20,08 ваг/добу (-11,53 ваг/добу або - 36,48 % до грудня 2024 року). Колією 1520 мм - мінус склав 2,17 ваг/добу, а колією 1435 мм - 17,91 ваг/добу.
За словами Ткачова, загальний показник середньодобової передачі зернових вантажів+шроти складає- 167 вагонів на добу. І протягом 12 діб січня 2025 року він зменшився на 27 вагонів, або на 13,92%. Нині передачі вантажів нічого не заважає, каже він водночас - прикордонні залізничні переходи працюють в штатному режимі.