В Австрії, через 26 років після початку робіт за проектом Koralmbahn, пройшла церемонія офіційного завершення будівництва швидкісної залізниці Koralm протяжністю 130 км, що проходить між містами Клагенфурт та Грац. Відповідно до проекту побудовано базисний тунель завдовжки 33 км та модернізовано низку ділянок існуючої мережі.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Західна частина цієї лінії, розрахованої на рух поїздів зі швидкістю 250 км/год, була введена в експлуатацію в грудні 2023 року, а перший поїзд пройшов тунелем у червні 2024 року. Введення в експлуатацію лінії намічено в 2025 рік.
Також завершено проходження другої труби базисного тунелю Земмерінг довжиною 27,3 км, що з'єднав Глоггніц з Мюрццушлагом. У вересні 2024 року було закінчено прохідницькі роботи на першій трубі. Облицювання внутрішньої поверхні бетоном виконано на 45 з 55 км сумарної довжини двох труб тунелю.
Технічне оснащення тунелю планується розпочати влітку 2025 року, а відкрити рух поїздів - у 2030 році.
Після завершення цих проектів час у дорозі від Відня до Клагенфурту становитиме 2 год 40 хв, а від Граца до Клагенфурта - 45 хв.
В даний час оператор інфраструктури Федеральних залізниць Австрії ÖBB-Infrastruktur силами понад 5000 фахівців реалізує понад 100 великих та малих проектів на ділянках, що входять до Балтійсько-Адріатичного транспортного коридору. Виконується модернізація 200 км існуючих залізничних ліній та ведеться будівництво 100 км нових ділянок, передбачено спорудження 150 мостів та 80 км тунелів, модернізація вокзалів Відня та Граца, восьми станцій на лінії Брук-Грац, а також вантажного терміналу на півдні Відня.