A.P. Moller-Maersk (Maersk) підписала угоди з трьома верфями на будівництво загалом 20 контейнеровозів, оснащених двопаливними двигунами.
Про це пише ЦТС із посиланням на Splash.
У тому числі компанія замовила два судна місткістю 9 тис. TEU у Yangzijiang Shipbuilding (Китай), дванадцять суден місткістю 15 тис. TEU (шість біля південнокорейської Hanwha Ocean і шість у китайської New Times Shipbuilding), а також шість суден місткістю 17 тис. TEU у Yangzijiang Shipbuilding.
Усі судна будуть оснащені двопаливними системами, що працюють на зрідженому газі.
Перші судна будуть поставлені у 2028 році, останнє постачання відбудеться у 2030 році.
Також компанія оголосила про намір зафрахтувати низку двопаливних суден на метанолі та зрідженому газі загальною місткістю 500 тис. TEU.