Польський проект CPK (Central Communication Port (CPK), в рамках якого передбачається будівництво нового аеропорту поблизу Варшави, зазнав коригувань. Замість анонсованого пасажиропотоку у 100 млн осіб на рік дійшли до більш релістичного показника в 35 млн пасажирів.

Про це розповів член правління CPK Пьотр Рахвальські, передає кореспондент ЦТС з Варшави.

Він уточнив, що на момент відкриття потужності нового летовища становитимуть 34 млн пасажирів на рік.

Працюватимуть дві незалежні злітно-посадкові смуги. В подальшому добудують ще одну смугу, і аеропорт зможе обслуговувати 60 млн пасажирів.

Оскільки нова повітряна гавань перебере на себе частину пасажиропотоку аеропорту ім. Шопена, передбачається, що разом два аеропорти обслуговуватимуть певний час до 40 млн пасажирів.

Однак, коли перша черга CPK вийде на проектну потужність, аеропорт ім. Шопена буде закрито. Його територію використовуватимуть за іншим призначенням.

Нагадаємо, минулого року компанія CPK перейшла від планування до проектування, уклавши договори з чотирма проектними бюро та консорціумами. Багатопрофільна документація, підготовлена ​​ними, сформує єдиний цілісний проект усієї інвестиції.