18 листопада відбулася нарада за участі представників Агентства з розшуку та менеджменту активів (АРМА) та АТ "Укрзалізниця", що стосувалася питання управління арештованими майже 18 тис. вагонами, що раніше належали російським власникам.

Під час зустрічі сторони обговорили поточний стан цих вагонів, а також можливості їх ефективного використання та можливих економічних результатів для держави, пише ЦТС з посиланням на інформацію АРМА.

В агентстві нагадали, що наразі згадані вагони рішенням суду знаходяться у комерційному користуванні АТ УЗ.

"Значна частина арештованих вагонів наразі не використовується та не приносять надходження до держбюджету. При передачі їх в управління ця частина вагонів за рахунок гарантійного платежу напряму приноситиме надходження до бюджету", - зауважили в Агентстві.

Представники АРМА також підняли питання проведення конкурсу на обрання управителя та запропонували представникам УЗ взяти участь в цьому конкурсі.

Зазначається, що 18 листопада сплив термін проведення ринкових консультацій, які Агентство проводило для підвищення прозорості процесу передачі активу в управління і забезпечення вигідних умов, як для держави, так і для потенційних управителів.

Нагадаємо, що раніше Агентство з розшуку та менеджменту активів знайшло управителя на першу партію російських вагонів, які були заарештовані після початку повномасштабного вторгнення. Це 434 одиниць із загальної кількості 21 500 вагонів, наявних у АРМА.

За даними ЦТС, заарештовані російські цистерни складають 54% від усього робочого парку УЗ. Отже, це значна частка рухомого парку на ринку перевезень пального.

Тож, враховуючи велике значення іновагонів для забезпечення стійкості перевезень, зокрема в сегменті наливних вантажів та цистерн, та інші ризики, на які звертають увагу учасники ринку, участь УЗ у конкурсі на управителя арештованих вагонів була б логічною.

Читайте також Операція "Націоналізація": Що відбувається з російськими вагонами, які опинилися в Україні