Контейнерообіг основних морських портів Британії у другому кварталі 2024 року склав 1,4 млн TEU та 14,7 млн ​​тонн. За перші шість місяців обсяги склали 2,8 млн TEU та 29 млн тонн, свідчать дані офіційної статистики Міністерства транспорту країни, пише ЦТС.

Контейнерообіг у тоннах знижується (квартальний на -7% рік до року, піврічний на -5%), тоді як оборот у одиницях контейнерів зростає (+8% та +10% відповідно).

Лідером в обох випадках виступає порт Лондон, де оборот за другий квартал у тоннах знизився на 14%, у TEU - навпаки, зріс на такий самий відсоток.

Така різноспрямована динаміка може пояснюватися або збільшенням частки порожніх контейнерів в обігу або зниженням середньої ваги контейнера в обігу. Однак, оскільки майже значна частина цього дисбалансу припадає на Лондон, який є великим портом трансшипменту, то, швидше за все, йдеться про порожні контейнери.

Середня вага контейнера в обігу порту Лондон за перше півріччя 2024 року на 19% нижче за рівень роком раніше і на 16% менша, ніж у 2019-му. При цьому в обігу найбільшого контейнерного порту країни Фелікстоу, на який припадає понад третина всього контейнерообороту портів Британії, середня вага контейнера знизилася на 4% р/р, але залишилася трохи вищою за рівень 2019 року.