Контейнерообіг основних морських портів Британії у другому кварталі 2024 року склав 1,4 млн TEU та 14,7 млн тонн. За перші шість місяців обсяги склали 2,8 млн TEU та 29 млн тонн, свідчать дані офіційної статистики Міністерства транспорту країни, пише ЦТС.
Контейнерообіг у тоннах знижується (квартальний на -7% рік до року, піврічний на -5%), тоді як оборот у одиницях контейнерів зростає (+8% та +10% відповідно).
Лідером в обох випадках виступає порт Лондон, де оборот за другий квартал у тоннах знизився на 14%, у TEU - навпаки, зріс на такий самий відсоток.
Така різноспрямована динаміка може пояснюватися або збільшенням частки порожніх контейнерів в обігу або зниженням середньої ваги контейнера в обігу. Однак, оскільки майже значна частина цього дисбалансу припадає на Лондон, який є великим портом трансшипменту, то, швидше за все, йдеться про порожні контейнери.
Середня вага контейнера в обігу порту Лондон за перше півріччя 2024 року на 19% нижче за рівень роком раніше і на 16% менша, ніж у 2019-му. При цьому в обігу найбільшого контейнерного порту країни Фелікстоу, на який припадає понад третина всього контейнерообороту портів Британії, середня вага контейнера знизилася на 4% р/р, але залишилася трохи вищою за рівень 2019 року.