Компанія Stadler представила свою нову розробку - прототип рейкового автобуса RS ZERO, який буде продемонстрований на міжнародній виставці InnoTrans у вересні 2024 року. Він має продовжити успішну лінійку дизельних рейкових автобусів моделі Regio-Shuttle RS1.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

RS ZERO випускатиметься з живленням від водневих паливних елементів та в модифікації контактно-акумуляторного поїзда.

Передбачено одно- або двовагонне виконання рейкового автобуса з кількістю місць для сидіння від 70 до 150. Збережуться характерні для моделі Regio-Shuttle RS1 трапецієподібні вікна.

rs-zero-hydrogen-Praesentation-Berlin-4_Stadler_29-8-24-696x617

Рейковий автобус RS ZERO відрізнятимуть полегшена конструкція (осьове навантаження менше 18 т), низький рівень підлоги в зонах дверей та у значній частині салону, багатофункціональні майданчики для велосипедів, дитячих колясок та багажу, система кондиціювання з екологічним холодоагентом.

rs-zero-hydrogen-Praesentation-Berlin-5_Stadler_29-8-24-1024x682

Новий рейковий автобус розрахований на обслуговування маршрутів, що включають неелектрифіковані ділянки. Він орієнтований у тому числі на малодіяльні лінії з низьким допустимим осьовим навантаженням.

rs-zero-hydrogen-Visualisierung_Stadler_8-24