Окупанти підпорядкували в рамках єдиного підприємства залізниці окупованих районів Донецької, Луганської, Херсонської та Запорізької областей, пише ЦТС.
До складу підприємства також входить так званий "Транскордонний концерн "Залізниці Донбасу".
Тепер управління перевезеннями будуть здійснювати з єдиного диспетчерського центру, також об’єднані ремонтні бази і депо.
Вся ця структура налічує 16 тис. працівників, при цьому штат недоукомплектований на 30%.
За рахунок реорганізації окупанти планують збільшити швидкість перевезення військових вантажів та вантажів з краденою продукцією.
Нагадаємо, ЦТС писав, що росіяни змогли відновити функціонування залізниці на тимчасово окупованій території Донецької області між Маріуполем і Волновахою. Це дозволить окупантам покращити військову логістику, а також збільшить обсяги вивезення крадених вантажів через Маріупольський порт.
"Тепер, коли вони це зробили, на жаль, для України, ситуація заграє іншими фарбами. З точки зору торговельної логістики, каолін, залишки вугілля та руди, металобрухт - все це тепер піде в порт залізницею в значно більших об'ємах", - зазначив радник мера Маріуполя Петро Андрющенко. Але основна загроза, за словами Андрющенка, - це військова логістика. Адже залізниця значно спростить постачання зюрої і особового складу для окупантів. Також вони зможуть ховати воєнне обладнання, транспорт і зюрою на території, наприклад, ММК Ілліча, маючи залізницю і величезну закриту територію підприємства.
Читайте також З Ростова до Криму. Як росіяни розбудовують логістичний коридор через окуповане українське Приазов'я