Три німецькі університети за підтримки Євросоюзу працюють над проектом створення автономних пасажирських транспортних засобів Monocab для організації перевезень пасажирів залізничними лініями, що не використовуються.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Малогабаритна чотири- або шестимісна кабіна з живленням від акумуляторних батарей завдяки вбудованим гіроскопам здатна рухатися однією рейкою, що дозволяє організувати двосторонній рух по одному шляху.

На кінцевих станціях маршруту спеціальні пристрої переводитимуть кабінки на сусідню рейку для руху у зворотному напрямку.

Стимулом розробки стала проблема забезпечення громадським транспортом малонаселених районів країни, а також планомірна відмова від використання викопного палива.

Нова технологія може стати альтернативою особистим автомобілям, причому з високим рівнем комфорту.

Робота над проектом розпочато у 2022 році. В даний час йдуть випробування дослідних зразків Monocab, а введення в експлуатацію перших маршрутів заплановано на 2028 рік.

Читайте також Історія монорейки: поїзд, який н у всіх поїхав 

n2406074-1

n2406074-4