Із заводу компанії Alstom у Ла-Рошелі до депо Вілетанез у північному передмісті Парижа доставлено перший вагон Citadis X05, призначений для експлуатації на лінії Т1 трамвая французької столиці, найстарішої в регіоні Іль-де-Франс.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Контракт вартістю 130 млн євро на постачання 37 вагонів цього сімейства транспортна адміністрація Великого Парижа (Île-de-France Mobilités) та Автономне управління транспорту Парижа (RATP) уклали з Alstom у жовтні 2021 року.

Контракт передбачав опцію на 83 додаткові одиниці.

Далі планується провести серію випробувань перед введенням нового рухомого складу в експлуатацію.

Вагони трамвая, що отримали назву TW20, поступово замінять парк вагонів лінії Т1 Аньєр-сюр-Сен - Нуазі-ле-Сек, яка є першою лінією сучасного трамвая, побудованою в Парижі в 1992 році після 35-річної перерви. Наразі її протяжність становить майже 18 км із 37 зупинками, у 2022 році загальний обсяг перевезень досяг 51 млн пасажирів.

Місткість вагонів трамваю TW20 довжиною 33 м і шириною 2,4 м на 15 % більше порівняно з трамваями TFS, що експлуатуються, вони відповідають вимогам доступності для пасажирів з обмеженою мобільністю.

Кожен вагон трамвая обладнаний шістьма двостулковими дверима, системою кондиціювання, 20 екранами для інформування пасажирів та 32 USB-портами для заряджання мобільних пристроїв.

Нові вагони виготовлені з матеріалів, які на 95% підлягають вторинній переробці та на 99% придатні для повторного використання.