Lufthansa Cargo розпочала використовувати розроблене власними силами програмне рішення для автоматичного введення запитів на бронювання, отриманих електронною поштою, до системи авіакомпанії. Це стало можливим завдяки використанню штучного інтелекту та роботизованої автоматизації процесів.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Lufthansa Cargo.
Отже, запити на бажаний маршрут можна обробляти ще швидше. Клієнти миттєво отримують повністю автоматизоване підтвердження бронювання.
"Більшість запитів на пряме бронювання вже надсилаються через наш веб-сайт або платформи бронювання. Тим не менш, наші відділи продажів все ще отримують численні запити в неструктурованих електронних листах, в яких дані про відправлення перелічені у звичайному тексті або в інших форматах файлів. Досі їх доводилося передавати в нашу систему вручну. Автоматизація цього процесу та одночасне введення даних у нашу систему бронювання економить час, особливо на взаємодії між нашими співробітниками та нашими клієнтами. Наші експедитори також отримують вигоду від автоматизованого підтвердження бронювання та швидшої обробки. Це підвищує ефективність та зменшує рівень помилок неправильно переданих даних з обох сторін", - пояснює Урте Віртц, керівник відділу глобальних продажів та управління продуктами Lufthansa Cargo.