Приватна залізнична компанія Grampet Group заявила про завершення будівництва та початок випробувань найбільшого перевантажувального залізничного терміналу для перевалки сільгосппродукції в Європі.
Як пише ЦТС з посиланням на Інтерфакс-Україна, інвестиції в будівництво склали 10 млн євро. Термінал розташований у Дорнеште (повіт Сучава), на кордоні з Україною, і є пунктом зі спрощення руху вантажів до порту Констанца.
"Румунія відіграє важливу роль у роботі коридорів солідарності, створених країнами-членами ЄС для полегшення транспортування вантажів з України. Після початку війни залізничні оператори групи Grampet зробили значний внесок у нормалізацію руху та відновлення основних коридорів на осі Північ-Південь, забезпечивши перевезення понад 1,5 млн тонн вантажів з України", - відзначив президент Grampet Group Груя Стойко.
Потужності терміналу дозволятимуть перевантажувати 240 тис. т зерна на місяць. Проєктна потужність становить 3 млн тонн зерна на рік. Комплекс оснащений станцією навантаження вагонів (завдовжки 128 м) і станцією розвантаження (завдовжки 120 м), що надають змогу одночасно завантажувати/розвантажувати 8 вагонів.
Раніше ЦТС писав, що "Мостиська драй порт" (відомий як Контейнерний термінал "Мостиська"), що розташований неподалік від кордону з Польщею, залучив новий вантажопотік - підприємство започаткувало сервіс по перевантаженню мінеральних добрив. Наявні на терміналі 8 колій дозволяють одночасно приймати європейські вагони по колії 1435 мм та перевантажувати добрива в вагони колії 1520 мм або на вантажні автомобілі. Перевантажувальне обладнання підприємства дає змогу приймати, зберігати та відвантажувати мінеральні добрива в біг-бегах та в мішках на палетах.