Компанія CZ Loko на замовлення національного залізничного оператора Чехії České dráhy виконала модернізацію локомотива серії 705.9. Машина, яка експлуатується на вузькоколійній залізниці в Сілезії, отримала новий двигун.

Як пише ЦТС з посиланням на інформацію CZ Loko, окрім заміни двигуна на більш екологічний, що відповідає нормам ЄС, також була оновлена гідравлічна система охолодження. Також змінено електрообладнання, встановлено сучасні органи керування. Візки з тяговими двигунами залишилися оригінальними, але були повністю відремонтовані.

Зазначається, що роботи над проєктом декілька разів переривалися через відсутність кадрової спроможності та наявність більш пріоритетних проєктів. Також необхідно було подолати низку адміністративних перешкод, пов’язаних з чинним законодавством. Ці вимоги були відображені у часткових модифікаціях на різних етапах проєкту.

429789918_910147137564449_4854963036983057586_n

Локомотиви серії 705 будувалися в 1954-1958 рр. на заводі ČKD у Празі. Частково вони експортувалися до Радянського Союзу. Всього було побудовано 66 машин, з них 21 - для Чехословаччини. На даний момент це найстаріші локомотиви в Чехії, що використовуються для регулярних перевезень.

České dráhy мають один такий локомотив в якості музейного експонату, а ще дві машини ( у тому числі і відремонтована) працюють на 20-кілометровій залізниці з колією 760 мм "Особлажська вузькоколійка" (Trať Třemešná ve Slezsku - Osoblaha). Тут здійснюються як регулярні рейси, на яких задіяні тепловози, так і історичні поїздки на поїздах з паротягами.

Локомотив 705.913 було відремонтовано в 2009-2010 рр., зараз модернізацію пройшов тепловоз 705.914. Наразі тривають тестові поїздки модернізованої машини на вузькоколійці.

Раніше ЦТС писав, що в Чехії було відновлено історичний поїзд Slovenská strela, що зберігся в одному екземплярі.

430914837_733944435554273_2630289390884110301_n

432223966_733944432220940_5556051865000849054_n