В "Укрзалізниці" нещодавно була створена філія "Ваговий оператор", яка має на балансі спеціалізовані ваги й займається їх ремонтом. У зв’язку з цим АТ УЗ зацікавлена у розробці та виготовленні на власних потужностях вагоповірочного вагона.
Як передає ЦТС, про це під час виступу на VI Міжнародній конференції "Залізниці України: розвиток та інвестиції" розповів заступник директора з виробництва вагоноремонтного напрямку департаменту виробництва АТ "Укрзалізниця" Даниїл Глущенко.
За його словами, необхідність у побудові власного вагоноповірочного вагона викликана тим, що цей парк давно не оновлювався.
"Крім того ми вже деякий час розробляємо універсальний вантажний вагон, який можна буде використовувати і як критий вагон, і як зерновоз. Зараз проводимо розрахунки щодо міцності, об’єму кузова тощо. Дослідну партію плануємо зробити до кінця цього року", - повідомив Глущенко.
Також він нагадав про плани УЗ в 2024 році побудувати 120 вагонів-зерновозів для використання на євроколії.
Представник "Укрзалізниці" розповів, що компанія має велику зацікавленість у масштабуванні виробництва вантажного рухомого складу на низку власних підприємств.
Нагадаємо, в жовтні минулого року в АТ УЗ повідомляли про спробу викрадення 16 еталонних гир, які є складовою вагоповірочних вагонів.