Ocean Network Express оголосила про намір провести випробування вітрильної системи VentoFoil, розробленої голландською компанією Econowind, на контейнеровозі Kalamazoo.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Судно місткістю 1036 TEU задіяне на сервісі між портами Пусан, Йокогама та Гонолулу.

Планується, що система VentoFoil ("вітрило в контейнері") буде встановлена на судно в січні 2024 року і проходитиме тестування протягом шести місяців. До цього система вже пройшла заводські випробування.

Протягом тестового періоду збиратимуться дані щодо споживання палива, скорочення викидів та ефективності системи загалом.

За результатами випробувань буде сформульовано висновки про доцільність застосування в морській індустрії рішень з використанням вітрової тяги у довгостроковій перспективі.

Теоретично, VentoFoil має потенціал для генерування до 400 кВт електроенергії та дозволяє знижувати витрату палива на 5%.

Система повністю автоматизована, вона адаптується до швидкості та напрямку вітру. Запустити її можна з містка судна.