Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL) та MOL Coastal Shipping, Ltd. (входить до групи MOL) провели випробування роботи каботажного Ro-Ro судна валовою місткістю 499 тонн на альтернативному паливі.
Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.
У повідомленні групи MOL говориться, що каботажне судно Tetsuun Maru-1 (судновласник Tetsuun Kisen KK) протягом майже місяця курсувало між затокою Мікава та Токійською затокою, використовуючи при цьому паливну суміш із відпрацьованої кулінарної олії безпосередньо (без хімічної переробки) з важким мазутом.
Зазначається, що цей проект став першим у Японії щодо використання такого виду біопалива на морських суднах.
Паливну суміш було поставлено на судно компанією Hanwa Co., Ltd. у районі Чука. Проект здійснювався у рамках дослідницької програми із застосування на суднах біопалива. Дослідження проводяться Міністерством земель, інфраструктури, транспорту та туризму Японії спільно з відправником вантажу Tokyo Steel Manufacturing Co., Ltd.
Як стверджують у MOL, випадків займання чи інших проблем під час випробувань не було.
Досі основною сировиною для біопаливної суміші був метиловий ефір жирних кислот (FAME), який одержують шляхом хімічної переробки відходів кулінарної олії та метанолу. У цьому проекті використовувалася суміш відходів кулінарної олії з важким мазутом марки А (з часткою біопалива 24%).
Ініціатори японського проекту вважають, що оскільки олія майже не піддавалася процесам метилової етерифікації або гідрування, використання такої суміші на судні, можливо, допоможе знизити викиди CO2 навіть більше, ніж інші види біопалива, при цьому обходячись операторам дешевше.