На залізничній мережі федеральної землі Шлезвіг-Гольштейн введено в регулярну експлуатацію 12 контактно-акумуляторних поїздів FLIRT Akku виробництва компанії Stadler.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Перший поїзд почав перевозити пасажирів 1 жовтня 2023 року на ділянці Кіль-Головний - Кіль-Оппендорф, а 22 жовтня 2023 року ще 11 поїздів FLIRT Akku з'явилися на маршруті Кіль-Любек-Люнебург.

Ці маршрути обслуговує пасажирський оператор Erixx Holstein, який вже отримав 14 поїздів. Ще 12 складів будуть поетапно передані цьому оператору до кінця лютого 2024 року.

Контактно-акумуляторні поїзди також експлуатуватиме пасажирський оператор nordbahn, їх почнуть вводити в експлуатацію у грудні 2023 року.

Навесні 2024 року Stadler має завершити постачання всіх 55 контактно-акумуляторних поїздів, замовлених транспортним об'єднанням землі Шлезвіг-Гольштейн. На той час розпочне роботу депо, яке Stadler будує в Регенсбурзі.

Потяги FLIRT Akku з низьким рівнем підлоги курсуватимуть мережею маршрутів, що обслуговують міста, розташовані в регіоні між Гамбургом і кордоном з Данією. Для підзарядки тягових акумуляторів компанія DB Netz - оператор інфраструктури залізниць Німеччини (DB) - виконала роботи з острівної електрифікації двох коротких (до 5 км) ділянок та окремих станційних шляхів.

Загалом у такий спосіб створено сім пунктів підзарядки з електрифікованими шляхами загальною довжиною близько 11 км.

Двохвагонні потяги FLIRT Akku з 123 місцями для сидіння та зонами для розміщення велосипедів, дитячих колясок та інвалідних крісел розраховані на швидкість руху до 160 км/год.

Новий рухомий склад приходить на зміну дизель-поїздам та дозволить виключити викиди приблизно 26 тис. т вуглекислого газу щорічно.