Залізниці Німеччини (DB) спільно з усіма чотирма німецькими операторами стільникового зв'язку почали виконання проекту Gigabit Innovation Track XT (GINT XT), спрямованого на забезпечення доступу пасажирів поїздів до мережі Інтернет через стільниковий зв'язок стандарту 5G.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Deutsche Bahn.

Проект вперше передбачає створення спільної інфраструктури вздовж залізничних ліній для всіх операторів стільникового зв'язку, що діють у країні.

Він заснований на результатах реалізованого у 2024 року проекту GINT, який передбачав обладнання дослідної ділянки завдовжки 12 км системою радіозв'язку стандарту 5G.

У новому проекті значно розширено кількість учасників, крім операторів стільникового зв'язку в ньому братимуть участь оператор вишок стільникового зв'язку Vantage Towers, компанія Ericsson, транспортна адміністрація Regio Infra Nord-Ost (RIN) та Німецький центр авіації та космонавтики DLR.

Фінансову підтримку проекту надає Федеральне міністерство цифровізації та модернізації держави (BMDS).

Для випробувань буде використана інфраструктура ділянки транспортної адміністрації Regio Infra Nord-Ost, уздовж якої поблизу шляхів з інтервалом приблизно 1 км встановлено компактні вишки стільникового зв'язку стандарту 5G.

Так само планується обладнати інші лінії в Німеччині, щоб забезпечити роботу перспективної системи залізничного радіозв'язку FRMCS та стільниковий зв'язок для пасажирів.

Важливою метою проекту є підготовка технічних рішень для обладнання мобільного зв'язку нового покоління з гігабітним доступом в Інтернет для пасажирів магістралі Гамбург-Берлін, який стане пілотним на мережі DB.

Відповідну угоду між DB, операторами стільникового зв'язку та урядом країни було підписано у 2024 році. Підготовчі роботи планують виконати у ході комплексної реконструкції цієї магістралі, яка розпочнеться у серпні 2025 року.