Сінгапурський перевізник Berge Bulk модернізував свій балкер Berge Olympus дедвейтом 210 тис. тонн, оснастивши його чотирма жорсткими вітрилами BARTech WindWings, які розробила компанія Yara Marine Technologies. У Berge Bulk заявляють, що це найпотужніше у світі вітрильне вантажне судно

Про це пише ЦТС з посиланням на Splash.

Система жорстких вітрил дозволить заощадити шість тонн палива на день та скоротити викиди СО2 майже на 20%.

Завдяки такій економії Berge Bulk розглядає варіант обладнання вітрильною системою BARTech WindWings більшості своїх суден, задіяних на маршрутах зі сприятливими вітровими умовами.

Кожне вітрило має ширину 20 м, а висоту - 37,5 м, що еквівалентно висоті 10-поверхової будівлі. Загальна площа вітрил становить 3 тис. кв. м, що втричі перевищує площу крил літака А380.

Berge Olympus працюватиме на маршруті Бразилія-Китай.

Це не перший досвід Berge Bulk у оснащенні своїх суден вітрилами. Так, минулого року компанія підписала контракт із Anemoi Marine Technologies на оснащення двох своїх балкерів складними роторними вітрилами.

Як відзначають у Berge Bulk, завдяки таким інноваціям компанії вдалося з 2008 року до теперішнього часу скоротити викиди СО2 на 46% на тонно-мілю і вже перевершити мету IMO на 2030 рік щодо скорочення інтенсивності викидів вуглекислого газу.