Залізниці Нідерландів (NS) та Національне товариство залізниць Бельгії (SNCB) з введенням нового розкладу у грудні 2024 року збільшать інтенсивність руху поїздів у транскордонному сполученні між двома країнами високошвидкісною лінією HSL-Zuid довжиною 125 км, що зв'язує Амстердам, Роттердам та Антверпен.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Планується використовувати електропоїзди нового покоління Coradia Stream від компанії Alstom, що розвивають максимальну швидкість 200 км/год.
Вони замінять поїзди IC-Direct із вагонів ICRm, термін служби яких досяг 40 років.
Восьмивагонні електропоїзди ICNG здійснюватимуть між Амстердамом та Брюсселем 16 рейсів. Час у дорозі становитиме близько 2 год, що на 45 хв швидше, ніж зараз.
Поїзди ICNG не робитимуть зупинки на семи проміжних станціях, які зараз обслуговуються поїздами InterCity у сполученні Центральний вокзал Амстердама - Південний вокзал Брюсселя. Кінцевою станцією транскордонного маршруту в Нідерландах стане Південний вокзал Амстердама замість Центрального вокзалу.
Амстердам-Південний розташовано ближче до міського ділового району - у рамках одного з найбільших інфраструктурних проектів Нідерландів Zuidasdok (завершення заплановано на 2030 рік) ця станція стане головним залізничним вузлом Амстердама, який прийматиме всі високошвидкісні поїзди та замінить станцію Амстердам-Центральний.
Загалом у 2025 році на транскордонному маршруті до Брюсселя в обігу буде 47 денних поїздів в управлінні NS/SNCB та оператора Eurostar.